My work here is done

"Daca anostele randuri pe care le vei gasi de-acum incolo te vor plictisi ,consoleaza-te ,cititorule, gandindu-te la mine care a trebuit sa scriu."-Tenessee Williams

Saptamana trecuta am fost destul de ciudata. Am fost bine dispusa de dimineata pana seara. Lucru care e extrem de dubios pentru mine. N-am fost niciodata atat de bine-dispusa, atat de mult timp... Dar e placut sa fii bine-dispus.
Saptamana asta...in schimb...am fost opusul saptamanii trecute. Singurul lucru care ma facea sa ma simt bine erau persoanele din jurul meu si as vrea sa le multumesc.
Simplele lor cuvinte, simpla lor prezenta, gesturile si detaliile neinsemnate m-au facut sa ma simt mai bine.
Cuvinte de incurajare ce reieseau din gensturile lor si din expresiile lor m-au ajutat sa trec mai departe. Le sunt profund indatorata si le multumesc din adancul sufletului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Ei

"Imi simt mai des limitele. Si e firesc sa fie asa, pentru ca nu raman niciodata, sau aproape niciodata, in mijlocul coliviei, fiinta mea navaleste inspre gratii."[Andre Gide] "Cele mai frumoase lucruri sunt cele pe care ti le sufla nebunia si le scrie ratiunea."[Andre Gide] "Numai un prost poate sa critice, sa condamne si sa se planga-si majoritatea protilor o fac. [Dale Carnegi] "Nebunia inseamna sa faci acelasi lucru in mod repetat si sa te astepti sa obtii alt rezultat."[Albert Einstein]