My work here is done

"Daca anostele randuri pe care le vei gasi de-acum incolo te vor plictisi ,consoleaza-te ,cititorule, gandindu-te la mine care a trebuit sa scriu."-Tenessee Williams


Eu cu mine...

Chiar nu stiu la ce m-am gandit cand am scris aceasta... Dar nu mai conteaza...Cert e ca i-am dat-o si profesoarei de romana pentru un concurs[ cine stie ce-o mai crede cei ce-o citesc{ce nebuna e si asta care a ascris-o} va fi amuzant:D]

Sub umbra maretului brad,
Stam si privim ochiul furtunii,
Eu cu mine...

Langa pervazul plin de flori adormite de toamna,
Stam si privim trecatorii si elevi grabiti,
Eu cu mine...

Pe banca de langa fantana,
Citim o carte,
Eu cu mine...

Noaptea, intinsi pe peluza,
Admirand stelele printre ramurile socului albit,
Stam, eu cu mine...

Mereu ma-ntreb de ce doar eu cu eu
Stam mereu impreuna...fara a lasa pe cineva,
In lumea noastra incuiata...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Ei

"Imi simt mai des limitele. Si e firesc sa fie asa, pentru ca nu raman niciodata, sau aproape niciodata, in mijlocul coliviei, fiinta mea navaleste inspre gratii."[Andre Gide] "Cele mai frumoase lucruri sunt cele pe care ti le sufla nebunia si le scrie ratiunea."[Andre Gide] "Numai un prost poate sa critice, sa condamne si sa se planga-si majoritatea protilor o fac. [Dale Carnegi] "Nebunia inseamna sa faci acelasi lucru in mod repetat si sa te astepti sa obtii alt rezultat."[Albert Einstein]